الأربعاء، 25 يونيو 2008

بررررلوم

حد فينا يقدر ينسي اسماعيل ياسين في الاسطول لما الشاويش عطية بيقوله شغلتك علي المركب بررلوم ياعسكري !!!!!!!!!
اه والله العظيم حياتنا كلها بقت بررولوم
الواحد بيصحي الصبح من النوم بررولوم ويلبس هدومه بررولوم ولو قابلني حد في الشقة اقوله بررلوم وانزل علي السلم بررلوم
وفي الشغل كل حاجة بررلوم ولما اجي اكل باطلب بررلوم دليفيري وباكله بررلوم علشان اخلص شغلي بررلوم واروح بررلوم
حياتنا كلها بقت بررلوم في بررلوم
اغانينا بقت بررلوم كلامنا مع اهالينا بقي في حدود البررلوم وبس
فين روقان زمان فين اغاني الست وعبد الحليم
في قعداتنا مع جدي يحكيلنا عن زمان وايام زمان
صدقوني ماعدتش باشوف جدي الا ف المناسبات وباشوفه بررلوم واجري
الناس في الشارع بتجري بررلوم والعربيات بررلوم واخلاقنا بقت بررلوم واعصابنا بررلوم
ماحدش بيستمتع بحاجة بيعملها
ياراجل ده حتي الحب بقي بررلوم
تلاقي واحدة قاعدة مع خطيبها بتقوله انجز انت لسة هاتسبيلي هات من الاخر عايز ايه انا فاهماك عايز تاخد بوسة يالله خلصني
هييييييييييييييييييييه يالله ربنا يسترها علينا
بس علي فكرة بقي انا لسة عندي امل
عارفين ليه ؟؟؟؟؟
برررررررررررررررررررلوم


ملحوظة بررلوم

اللي فهم انا عندي امل ليه يكتبلي وهاياخد جايزة كبيرة عارفين الجايزة ايه؟
بررلوم

ليست هناك تعليقات: